Didem34 geçen sene gittik
ben memnun kaldım ama bu seneki fiyatı eder mi emin değilim biz geçen sene 4500 liraya gittk 4 gece
yemekleri fena değildi, aç kalmazsınız ama aman aman bi açık büfe de beklemeyin
kaydıraklo havuzu biraz küçük, kaydıraksız havuzda bizim boyumuzu aşıyordu fazla derin
denizi soğuk biryer biz pek giremedik ama cocuk kumla oynasın derseniz güzel
çarşıya yakın, sahilinde park var gezip dolaşmak icin güzel canınız sıkılmaz
akşamları canlı müzik vardı
biz geniş olsun diye bungalov tuttuk ama çok eskiydi resmen tarihi eser, 4 gün boyunca da hiç temizlik yapılmadı
park yatak istemiştik hemen geldi
mini club var diyor ama asla aktif değil