Asyabuse 302 aylık kocaman bir bebeğim 😂😂 11-12 de uyuyorum en geç 3 te kalkıyorum ve aslaa uyuyamıyorum valla bence sıcaklardan ikiz bebeklerle tüm gün yoruluyorum bu yorgunlukla nerdeyse bir haftadır günde 3 saat uyku
Canselasr DrkAyz rica ederim benimde bal kızım memede uyumaya alışık hep beşiğinde koyduğumda uyanıyosu anında dakkasında memede geri uyuyodu tşortumu rastgele çıkarmıştım oraya düşmüş bi kalktım ki kızım tutmuş tşortu onunla uyuyodu sonra keşfetmiş oldum 😃
DrkAyz Canselasr Bende bı deniyim belki uyur dedim hatta gece hiç sallamadım bile piş pişledim sadece uyudu hemen 😄 hatta bende o kadar derin uyumuşum ki aylar sonra ilk defa rüya gördüm 😂😂
Asyabuse DrkAyz kız bende onu anlamıyorum olduğum yerde uyumam lazım bi de gecenin bi yarısı kalkıyorum iş yapayım desem yapılmıyor öyle boş boş telefona bakıyorum sabaha kadar 🙄