erenbbk 8 ay hiç bir şey olmadı son bir ayda göbeğimin alt tarafları ful catladi bu konuda fikir verecek olan var mı ne yapsam bu en azından bu görüntüyü hafifletebilirim
Melis1706 erenbbk benimde aynisi oldu malesef catlak gecmiyor yillardir bacagimda var onlar sadece beyazliyor suan benim morarma gitti izi kaldi derin zayiflamaya calisiyorum gobegim gidip gerilince nasil olucak merak ediyorum
erenbbk Benimki hala kırmızı gözüküyor ve 8 ay kullanmadığım krem kalmadı her gün sabah öğle akşam çok üzülüyorum