Hfzhnfcls canım bende geçen hafta cildiyeye gittim vücudunda kabarık kızarıklıklar vardı ucu da yara gibi hatta doktor da ayaküstü atopik dermatit egzama olabilir dedi locoderm diye bi krem verdi sadece kızarık yerlere sür bide güzel bir nemlendirici al her gün kullan dedi yarın kontrol var ama dediğin gibi ayaklarını ve karnını boynunun altını kaşıyor ve sürekli uyanıyor geceleri böyle değildi bu nasıl oldu anlamadım niveanın hassas dokunuş nemlendirici losyonunu aldım her gün duş aldırıp sürüyorum ve locoderm kremi sürüyorum üstüne de pek iyi gelmedi sanırım çünkü kaşınıyor yine ve huzursuz uykusu hep bölünüyor