Merhaba hanımlar iki ay önce sezeryan oldum aşırı ağrılarım ve iyileşme süreci sebebiyle hemen korse takamadım bir aydır lateks korse takıyorum ama fayda etmiyor 52 kg ile hamile kaldım şuan 54 kg ım kilolu değilim ama hala hamile gibi karnım var. Aynı durumda olanlar nasıl kurtuldulae bu karından. Spor da hemen önerilmiyor sanırım tavsiye istiyorum