Canım anneler kızım 20 aylık, 1 yaşından hemen sonra odasıni ayiracaktim. Ancak esiminde benim de uykumuz ağır diye depremden çok korktum ve odalarimizi ayiramadim. Kızım zaten gündüzleri ve akşamları ( ben uyanıkken) kendi odasında uyuyor, ben uyuyacagimiz zaman yatak odamizdaki besigine alıyorum. Bebek telsizi yada kamerası kullanmayı düşünüyorum ama siz hangisini hangi markayı tavsiye edersiniz? Yatak odasındaki beşiği küçük geliyor çocuk rahat uyuyamiyor döndüğü an eli ayağı çarpıyor uyanıyor 🤔 kızımdan çok ben ondan ayrılmaya şuan dayanamıyorum 😪