Selam anneler tuvalet eğitimi 3. Gündeyiz ilk gün bayağı kaçırdı dün de biraz kaçırdı bugün ise sadece arkadaşı ile oyuna daldığı için kaçırdı gündüz üç saatlik uykusunda ilk defa bezsiz uyuttum kaçırmadı uyanır uyanmaz tuvalete yaptı bu gece de bez takmadım doğru mu yaptım acaba takmalı mıydım altına örtü serdim ama kaç saatte bir uyandirmaliyim acaba tecrübeli anneler yazabilir mi