Kızlar gaz damlasını kaç aylıkken bıraktınız
jap utanmasam 1,5 yaşında bırakacaktım 1 yaşında bıraktım
jap 5. aydan sonra bıraktık 🤦🏼♀️
3.ayda rahatlamıştı bebeğim önce sadece geceleri veriyodum rahat uyusun diye sonra kestim
Makahma aboow baya sürmüş