sedayt Şuan bana imkansız gibi geliyor. Her gün düzenli uyuyan ağlamayan kızım ne ağlıyor ne susuyor sürekli ağlıyor. 3,5 aylık 4. Atağını geçiriyor. Atak dönemlerinde ne yapıyorsunuz çok çaresizim.
Nekwam sedayt ben inanmıyorum dolayisiyla da takilmiyorum buna. Sen de düşünme sadece onun minicik bir bebek olduğuna ve yalniz sana muhtac olduğunu dusunerek daha sabırlı olmaya çalış tavsiyem 🌺
Sin21 sedayt huysuzluğu dış dünyaya daha duyarlı hale gelmesinden kaynaklanıyor. Bize normal olan bişey ona baya uyarıcı etki yapıyor. Bol bol kucakla öp kokla en iyi çözüm bu 🥰🥰
sedayt Nekwam Aslında bende inanmıyordum ama huysuz olduğu zamanları değişik tavır sergilediği zamanları gözlemledim atak haftası gözüküyordu. Tek çare sabır 🙏❤️