Zehrakizim06 biz ilk günden beri tv tablet tel yanında kullanmıyoruz ,2,2,5 yaşına kadar izletmeyin diyorlar,bakalım 11ayı sevirdik ekransız şimdi arada açıyorum bakmıyor hiç dikkatini çekmiyor ,bebekler biz ebevynleri rol model alıyor bir süre kendimize dikkat etmemeiz gerekiyor ,Şimdiden uzaklaştırın sonra zor oluyor kitlenip kalıyorlar ekrana;(