AryaAsya17 Merhaba 8 gün önce sezeryan doğum yaptım kanamam kesildi leke bile yok ilk 4. Gündür vardı pazar Doktoruma gidicem dikislerime bakicam Internetten araştırdım iyi şeyler yazmiyo benim gibi olan var mı biraz korktum
sadekahve_bitter AryaAsya17 bnm ilk 2 gün oldu o da yapın değil doktoruma sordum biz iyiden temizliyoruz kan kalmıyor ki gelsin dedi. Netten araştırmayın bnce
sevo05 sadekahve_bitter Merhaba ne kadar oldu doğum yapalı? Bir sorun yaşadınız mı benimde aynı. Korkuyorum
sadekahve_bitter sevo05 bnm baya oldu ya 20 ay oldu Hiç bir sorun yaşamadım doktorunuza bir kontrole gidin sorularınızı sorun size güzelce açıklar 🌼
misssevval Endişelenmeyin . Hiç ummadığıniz bir anda gelebilir ara ara. Bende öyle oldu. İçeriyi iyi temizliyorlarmis o yüzden olmuyormuş pek kanama