egeninanns Hala lohusasınız. İki çocuk bakıyorsunuz ve hiç kolay olmadığına eminim. Kardeşini seviyordur ama aynı zamanda o da karışık hisler içindedir, yeni biri geldi ilgi bölündü sonuçta. Sizin içinde arada dengeyi hemen bulamamanız çok normal. Kötü anne değilsiniz, öyle düşünmeyin. Zamanla geçecektir, yeni bir düzene geçtiniz ve ona alışacaksınız. Kendinize yüklenmeyin🌸