selinsayin anlıyorum seni sorun yok canım bizimde 2 cocuk var ama haftada 2.3 oluyor sizin gibi. Bende prezervatif ve geri çekilme ile korunuyorum Rabbım isteyenlere versin ben üçüncü hiç istemiyorum 2 hamileligimde sorunlu geçti ikinci sezaryanjm berbattı. Umarım kazaya falan kalmam