Kızlar ben 2 ayda çok güzel kilo verdim sporla güzel sıkılaştım diyet vs 10 kilo güzel yağdan kayıp oldu. Diyetisyenim burda koruyadabilirsin dedi ama ben kendimi cok sıktım herhalde. Psikolojik olarak ne yesem cok kilo alacakmısım basa saracakmısım hissi oluyor yediklerimden pisman oluyorum. Yani o kadar azim ettim istedim. He yemeği de cok severim ayrı… bu süreci öyle cokta benimsemedim galiba… yani zayıfladım ettim mide kücüldü canım istemiyor durumuda yasamıyorum canımda istiyor. şimdi tatildeyim sürekli yediklerimden ya pişman ya da ayna karsısındayım. Bu psikolojiden nasıl çıkabilirim… diyetisyen bitti şimdi psikolojik desteğemi başlamam lazım🫣🫣