Hiç bişey olmaz ortam çok sıcak değilse problem olmuyor. Bnm kızım 2.5 yaşında oğlum mama kullanıyor gece mama yapmıştım içti az kalmıştı içinde kızım bnden önce uyanmış beşikteki kardeşine mamayı içirmiş 30 ccye yakın içmiş. Kusma, iahal vs hiç bişey olmadı. İçini ferag tut.