Metehan45 Dün aşı olduk ishal gibi başı sürekli sıcak ve huzursuz bazen bırakınca çığlık çığlığa ağlıyor sizde durumlar nasıl
bananeabiya Metehan45 2. Ay aşısı biraz ağır bi aşı verem aşısı da olduğu için. Birkaç gün huzursuzluk yapıyor 😔