3,5 aylık bebeğim var son bir aydır inanılmaz dökülüyor, dediğiniz gibi bezinden, koynundan heryerinden saçlarım çıkıyor,yıkama sırasında ayrı , kurutmada ayrı, tarama sırasında ayrı dökülüyor , kan testi yaptıracak zamanım yok bebeğimden dolayı , şimdiye kadar bir paket imom latte kullandım, şu an solgar kullanıyorum