Marbled Merhaba arkadaşlar 10 gün önce epidural sezeryan oldum sağ elimin orta parmağında hissizlik var sizlerde de oldu mu? Ortopediye görünmem gerekiyormuş hastaneye gidicem bebeğimi de bırakamıyorum panik yapmalı mıyım? olağan birşey mi? Bu durumu yaşayanlar oldu mu?
Sedanuraydnata Marbled bende epidural normal yaptım parmaklarım çok uyuşuyor belim aşırı terliyor normal mi acaba 😓
zeynepnurkara Benimde Sezeryandan sonra ellerim tutmuyor . Caydanligi 10 saniyeden sonra tutamiyorum . Genelde olurmuş ama gitmedim doktora.