Merhaba benim kızım çok sık hasta oluyordu geçen sene ameliyat oldu 4. Yaşındayken hasta oluyordu burun tıkanıyordu konuşurken nefessiz kalıyordu genelde hasta değilken bile burnu Tıkalıymış gibi konuşuyordu ve her hastalık zor atlatıyorduk genel de kulaklarına vuruyordu 3 farklı hastahanede muane ettirdik hepsi büyük dedi ve kulaklarında su vardı geniz eti alınıp kulaklara tüp takıldı. Suan daha iyi hala çok sık hasta oluyor kreşe gidiyor ama kulaklarına h vurmadı ve konuşurken uyurken daha rahat nefes alıyor. Geniz eti büyüme geriliğide yapıyormuş bizim hızda yoktu o ama sizde 1 başka hastahanede daha muane ettirin ona göre ameliyat düşünürsünüz çok kolay sadece uyutmak damar yolu açmak zor ilk etapta ameliyattan çıkınca 1 saat sonra dondurma yedi 2 3 gün katı gıda yemedi sonra normal beslendi hastahaneden sabah gidip öğlen taburcu olduk hatta kuzum eve gitmek istemedi gezmek istedi 😂 korkulacak birsey olmadı çok şükür