Aselbaby gecenlerde o sayfayla ilgili ben de bir sikayet okumustum. Gorseller, yazismalar falan vardi. Fotoğraflarda gosterilen yerine cok alakasiz ve inanilmaz kalitesiz bir elbise gonderip musteri yazinca da odemeyi yaptiniz mi efendim? Diye sorup eveti duyar duymaz onu biz gondermedik deyip toz olmuslar. Ve galiba birini dolandirdiktan sonra sikayet gelince isim degistiriyorlar.
ya zaten gunumuzde (outlet disinda o da nadiren) hicbir kaliteli abiye 130 tl olmaz. Biraz buradan uyanmak lazim.