9.5 aylık bebeğim fazla hareketli ama çok ağlayan bir bebek olmadı çok şükür. Sadece son günlerde özellikle suyla oynamak istiyor sudan çıkarttığım anda saçlarını yolmaya çalışıp bağırıyor saldıracak yer arıyor. Bazen durduk yere bir şeylere sinirlenip tırnaklarını bana geçiriyor korkuyorum asabi mi olacak diye veya çok bir tepki vermeden dikkatini dağıtmaya çalışıyorum kimlerin bebekleri böyle normal mi