Mrym_53 Arkadaşlar merhaba ek gıdaya geçip memnun kaldığınız ürünleri oaylaşır mısınız bilmeyenlerde faydalanır hem ben buharda haşlama aparatı arıyorum ama güvenilir biyer bulamadım alıp memnun olan varmı internetde
Balliturta Mrym_53 küçük süzgeç kullanıyorum deneyebilirsiniz. Tencereye biraz su koyuyorum üstüne süzgeçle sebzeleri koyuyorum kapağını kapatıyorum hemen pişiyor . Blendrran geçirmiyorum çatalla ezip veriyorum .
Cansukelebek3 Mrym_53 karadut pekmezi harika şeker yok tamamen organik knediyaptımiz meyve püresi ve pirinç unu çok güzel bir karışım oluyor karadut karaciğer yağlanmasını önlüyor kan yapıyor kemik gelişimini etkiliyor meyveler de takviye vitamin oooh mis
DamlaKck Mrym_53 Ben mahalle arası bir dükkandan aldım buharlı pişirme aparatını, memnunum. Ama Tantitoni’de de var, o da güzel bakabilirsiniz. Mamajo’nun alıştırma bardağından memnunum bir de. Kaşık, tabak vs zaten standart şeyler sayılır.
Mrym_53 Balliturta küçük çelik süzgeç mi onu bile sordum bi milyonculara yok her yer Kurumuş sanki 10 gün kaldı hala bi haşlama aparatı bulamadım
Mrym_53 Cansukelebek3 bende üzüm pekmezi yaptırdım canım köyde anneme şekersiz karadut pekmezni satıyor musunuz
Balliturta Mrym_53 normal büyük süzgeçle yaparsınız evinizde varsa , arada a101 e bime falanda geliyor
Mrym_53 Balliturta yok canım evimdekiler plastik oralarada hep plastik geliyor hiç çeliğe rastlamadım
Aryakus Eloerva kesinlikle çok güzel kızım için dün aldım bugün kullandım kaliteli diğerlerine göre ben çok beğendim 🤗
Eloerva Mrym_53 ben mağazadan 29 tlye aldım kendi internet sayfasında satışı yok ama hepsiburadada ve n11 de varmış. https://www.hepsiburada.com/ikea-stabil-farkli-tencerelere-uyumlu-paslanmaz-celik-buharda-pisirici-pm-HB00000I93HA