Kızımı en son 1 yıl önce emzirdim sütüm çok ama çok azdı anca 3 ay emdi fakat 3-4 gündür göğüsümden birşey akıyordu süt olmasına ihtimal veremedim bugün şans eseri bir sıkayım göğüsümü dedim ve bildiğiniz süt geldi tadına baktım emzirdiğini zamanda ki süt ile aynı tat böyle birşey mümkün mü? Başına gelen var mı? Ve eğer mümkün ise bu sür arttırılabilir mi