Yasemince1 Adetim 6 gün gecikti 15 aylık bebeğim var bugün seffaf ve hafif pembe bi akıntı gördüm pecetede dün test yaptım negatif çıktı gebelik olabilir mi yerlesme kanaması olabilir mi nolur cevap verin
BenMathilda Yasemince1 yarın götürim sizi kadın doğuma istanbuldaysanız Başka nası bi yardım edebilirim bilemedm gece istihareye de yatabilirim
Yasemince1 Zeynepefem ilk defa başıma böyle bişey geldi ve ben çok zor doğum yaptım 15 saat sancı çektim çocuğum çok küçük ve zor bi bebek bugünde o akıntıyı görünce psikoljikmen çöktüm
Zeynepefem Yasemince1 değilsinizdir inşallah ama bence bundan sonra daha dikkatli olun spiral + kondom falan kullanın aşka istemiyorsanız
Yasemince1 Zeynepefem kesinlikle bundan sonra çift koruma yapıcam Allah’ım isteyene versin gerçekten bakabilecek psikoljide değilim