Kızlar 1 2 haftadır kalbim ara ara sıkışıyor son 2 gündür çok fena sancı giriyor sıkışıyor kalp hizamda sırtıma boynuma sancısı vuruyor boynumda ağrıyor korkuyorum yani neden böyle olur ki bir uyarı mı yoksa günde 3 fincan Türk kahvesi de içiyorum acaba ondan da olur mu başına gelen var mı randevu alıcam şimdi kardiyolojiye korkuyorum