Arkadaşlar bebeğim 14 aylık sağ azı dişi şiş ve morarmış 2 gündür yüksek ateş var pazar ateşlendi acile götürdük Dr dişten olabilir dedi calpol ile toparladık bugün tekrar ateşlendi sizlerde Azı dişi belirtileri nasıldı ateş oldu mu olduysa kaç gün sürdü