Aakk Biz 13 ayligiz. Hala kucagimda gezerek uyutuyorum. Cok direncli baska bir sekilde uyutamiyorum deniyorum ama aglamasina kiyamiyorum(onun yerine ben agliyorum😃) onun icin kucakta devam ediyoruz. Öneriniz var mi?
bebitomm13 Aakk 7 aylık benim oğlum.memede uyur sadece. uyku vakti geldi mi ağlamaya başlar emzirmeden memeyi ağzına almadan da uyumaz.çok istemiştim kendi kendine uyumasını ama şimdi napalım uyusun da nasıl uyursa uyusun diyorum
Elisa_mom7 Aakk şuanlık sallıyoruz çok şükür kucak huyu yok bizde alıştırmadık bazenleri de kendi kendine uyuyor
Nehirmoms34 Aakk Aakk dokuz aylık kucagımda gezerek uyuyor benıde ıtıyor bır yandanda aglıyor üstelik direnebildigi kadar direnip sonunda uyuyor uyku çile bizim için 🥲
2ogullu1anne Aakk ben bise yapmadım. Çok şükür doğdu doğalı uyumlu bir bebek.Canı nerde isterse orda uyuyor.
Aakk Elisa_mom7 bebekliğinden beri hic durmadigi hep agldigi icin mecbur kucaga aldik huyu boyleymis ama cok zorlaniyorum
2ogullu1anne Aakk teşekkür ederim. Darisi başınıza. Büyük oğlumdan çok çektim.Rabbim küçükle mükafatlandırdı.
Elisa_mom7 Aakk kanguru falan varsa ona koysana ben bazen iş yaparken evde bebeğim ağlıyo durmuyo kanguruya koyuyorum iş yaparken bakıyorum uyumuş oluyo sonra yerine yatırıyorum
Mervetnl Aakk 4 ay 22 günlük yatırıyorum yanına uzanıyorum emziğini veriyorum ses yapmıyorum uyuyor kendisi
2ogullu1anne Aakk bebekken rahattı ama 2 yaşından sonra çok ağlak,memnun olmayan bir çocuğa dönüştü. Evden çıkmak istemezdim. 5 yaş olacak hala devam ediyor.