Meloyloy şöyle soylıyım canım, benimde daha cok tecrubem yok ama öyle uzun süreli kalmadigin müddetçe gayet güzel . O da neden dolayı uzun süreli kalırsan duş vs gerek olcak. Işin içinde çocuk oldu mu biraz sıkıntı bu durum. Onun icin 1 gece 2 gece kalinmali guzel oluyor keyifli ozellikle aksamlari sessizlik huzur cok guzel. Benim eşim direk satın almadı mesela karavanları yapan bir yer bulmuş oraya yaptırdı komple herseyini o şekilde teslim aldı. 4 kişilik olarak yaptılar mesela 3 kişilik yapsa maliyet biraz daha artacaktı.