Denizpoyrazz 8 aylık kızım için mama arıyorum sma sevmedi 2 gündür uğraşıyorum istemiyor. Başka mama önerir misiniz. İlk defa mama alacak bu arada hep anne sütü alıyor.
Aaayysseee Denizpoyrazz anne sütüne en yakın keçi sütlü golden goat mama tavsiye ederim, içerisinde palm yağıda yok doğal mama 🌸
Yarensmom- Denizpoyrazz hiç bilmiyorum gece yatmadan kaşık maması verdim onu yedi hiç mama içmediği için istemiyor
Denizpoyrazz Yarensmom- benimkide hiç mama icmedi. Ama artık meme emerken beni çok yoruyor. İstemeye istemeye emiyor. Sma güzel dediler 400 gram olandan aldım. 1 ölçek yapıyorum 2 gündür belki sever diye ama artık görünce bile direk kafasını çeviriyor.
SHh Benim oğlum çok seçici, her markayı denedik bir tek bebelac gold beğendi. Devam sütü olarak halen daha içer. İçeriği de temiz, türk malı, tavsiye ederim
EminKaran Evolvia nutrı pro kullanıyordum bulmakta zorluk çekmeye başladım oturduğumuz yerde hemen herşeye anında ulaşamıyoruz sevmişti oğlum şuan sma kullanıyorum onuda sevdi çok şükür
Mustafayigitvebeytugannesi asrinhatasi hayır olur mu 4 5 aydan sonra kullanılıyor canım ben ikinci oğlumda yaptım. 1 yaştan sonrada süt ile yapmıştım
asrinhatasi Mustafayigitvebeytugannesi o sizin tercihiniz. Ama cicibebelerin sağlıksız olduğunu herkes bas bas bağırıyor. İki çocuk büyütmüşsünüz asıl sizin biliyor olmanız lazımdı.
Mustafayigitvebeytugannesi asrinhatasi valla mecbur kalınca veriliyor ki üç cocugum var iki değil 🤗 herkesin tercihi kendine ben sadece size öneri sundum siz vermeyebilirsiniz ters çıkmanızın bir anlamı yok keyfiniz bilir . Sağlıksız olsa toplatılırdi.
asrinhatasi Mustafayigitvebeytugannesi nüfus memuru değilim beni alakadar etmez kaç çocuğunuz var. İki ya da üç çocuk farketmez sağlıksız olan birşeyi burda birine tavsiye etmeniz doğru değil.
Mustafayigitvebeytugannesi asrinhatasi işinize bakın zamanımı size cevap yazmakla harcayamam. Sağlıksız olsa kimse almaz akşama kdar bir sürü insan alıp kullanıyor yada evde kendi yapıyor . Size öneri sunanlarda hata . Hem ben size yazmamisim cevaba atlamaniz hiç normal değil.