merhaba bebeğim 1 aydır gece uykusuna yattıktan sonra sürekli uyanmaya başladı max 1 saat akşam saat 8 gibi yatıyor ama zırt pırt ağlayıp uyanıyor ve emmeden geri uyumuyor ortalığı ayağa kaldırıyor çok yorgunum artık elimden hiçbir şey gelmiyor bunu yaşayan varmı ? Birde emerken uyumayı bıraktırmak istiyorum ama asla olmuyor öyle bir ağlıyor ki mecburen yine veriyorum :(