Rumeysa34 Kızlar bugün tam 1 hafta oldu sezaryen yerimin köşesinde dikiş yerim hafif şişmiş herhangi bir iltihap akıntı falan yok 2-3 gündür sızlayıp acayip bir ağrı hissediyorum bu normal mi yoksa sıkıntı mı bu durumu yaşayan var mı ?