Bende aynı şeyleri yaşıyorum.1 ayı gectı yeni yeni almaya başladı atak haftasına girmiş 😭sürekli emzirmeye caliş loş ortam ve gezerek ver ben zıplaya hoplaya koşarak verıyordum ölüm gibi biseydi bu süreç
Mamada içmiyordu biberonda hiç vermemiştim onura cekmeyı bilmiyordu anne göğsüne benzeyenı aldım belki alır dıe oda olmadı tek çarem emzirmek oldu sütümde az geliyordu önce onu arttırdım sonra her yolu denedim duşta bıle
En önemlisi ten tene temas kendi üst kıyafetlerınıde çocuğun üst kıyafetlrinide çıkar sıcaklığını hıssetsın.istersen Instagram da emzirme danışmanı var meltem hanım ondan destek al ben alacaktım biberonda almadığı için besın reddi olabilir doktora götür dedi sonra görüşelim felan doktora gıttık bıseyı yoktu havalar aşırı sıcak burda ondandır bırakma üstüne git dedi öyle yaptım ıyı şuna çok şükür .uyku halinde alıyordu sende öyle dene Allah yardımcın olsun çık zor aklıma geldikçe ağlamam geliyo.sakin ve sabırlı olursan çabuk geçer ben stres yaptığım ıcın uzun sürdü .