Aminezeyneb Merhaba güzel anneler bebeğime Mma aldim istanbulda hava cok sucak nem cok var 350 gr mama kutusu nasil muhafaza etmeliyim dolaba mi koydum ama bisey olur mu
Bebegimm1 Aminezeyneb dolapda saklanmıyor orası soguk ve nemli siz serin ve kuru yerde saklayın ben 2 yaz geçirdim mamayı dolaba hiç koymadım mutfakda erzak dolabında durdu güneş girmiyordu bozulma olmamıştı hiç
Aminezeyneb simsimum bisey oluyor mu topaklanma falan istanbul cok sicak ve nemli ilk defa aldim hic bilmiyorm dolap disardan daha iyi sanki
ummuhan_ak Aminezeyneb dolapta saklanmaması gerek canım sıkı kapanan kavanoza koy istersen hava almasın
Nrnl Aminezeyneb bende ara ara mama verdiğim zaman eczaneye sormuştum. Sonra kullanacağım mamayı poşete koyup ağzını sıkıca bağlayıp buzdolabında uzun süre muhafaza edebileceğimi söylemişti.