EceS Bu kremi pişik için kullanan var mı? Antibiyotikli diye biliyorum ben Dr travazolcort antibiyotikli dedi. Kaç gün günde kaç kez kullanıyorsunuz?
Seymayavcin EceS travacort diyosun heralde her altinipazarda acisinda sur canim hic sıkıntı yapmaz bende kullanıyorum zztrn surer surmez etki ediyor
Mina0609 EceS 4 gün kullanın demişti doktorum bana günde 1 kez aynı saatte sürüyodum 4 gün içinde geçmezse 1 gün daha sür baska sürmek yok demişti 5 gün uyguladım geçti şükür
Funda86 Travazol kortizonlu.ileri derece pişikte veriyor doktorlar.günde 2-3 kez ve 3 günden fazla kullanılmamalı diyor doktorlar