Selam kızlar ben 2 yıllık muhasebe okuyordum örgün olarak ama mezun olamadım 4-5 yıl oldu öylece kaldı suan da acık öğretimden bir bölüm okumak istiyorum oluyormu öyle lise diplomam ünide suan basvuru yapabiliyomuyum tercih mi yapmam lazım nasıl oluyor bilen varmı