Aslan34 Merhaba kızlar 13 aylık oğlum konuşmuyo . 2 yaşında ki kızım 13 aylıkken en kötü anne dede baba diyodu bunda oda yok diceksiniz ki her çocuk bir değil . Bir sorun mu var endişelenmeye başladım . Arada konuşmaya ağız içi bişeyler anlattır gibi konuşuyo ama anlamlı kelime yok . Bi ara annnee dedi canı isterse duyuyorum oda belli belirsiz alkış yapar bay bay yapar bir bir babaya söylicez yapar elleriyle abbbaa der ablasına . İşaret parmağıyla işaret edip dikkatini çeken şeye bak der gösterir parmağıyla bunlar nadir oluyo . Ablası yanında anne baba dede mama der hani ona bakıp bişeyler hafızasına kaydeder diye düşünüyorum bilemedim . Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında fikirleriniz benim için önemli teşekkür ederim 🫶🏻💕
A2B4 Aslan34 14 ay 15 günlük olduk babababa arada babasına bakıp baba der.mamamama der bazen yemegi görünce mama der ,meme der daha çok babildama şeklinde yani bababa,mamama gibi bizimde yok çok normal 12-18ay beklenir asarsa sıkıntı
Aslan34 B1elf maşallah maşallah 🧿🧿 13 aylıkken konuşması varmıydı peki 🙏🏻inşallah şuan bir sorun yoktur dediğiniz gibi bizde siz gibi ayı gelince konuşuruz 🥹
Aslan34 Kumralada işte gün içinde dedeeee baabaaaa veya mamaa diye konuşarak dolanmasını bekliyorum kızım öyleydi kızımda gördüğüm için oğlumda da bekliyorum belkide yanlış yapıyorum bilemiyorum vakti var belki de bi anda konuşucak 🥹🥹mesela şeyi eklemeyi unutmuşum telefon alıp kulağına koyuyo alo der gibi bişey diyo her seferinde aynı kelime ama belkide çocuğun bişeyi yok ben boşa kuruntu yapıyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Kumralada Aslan34 bence cocugunuzun hic bir seyi yok bazi bebelerin dil yetenegi onde olur bazi bebeklerin motor becerileri siz yine destekleyin dr. Buket öztekin var instagram ve you tube dan konusma becerilerini arttirmak icin taktikler veriyor