AyseDerinnn alta “benim bebeğim fe şu kadar aylık, şu kiloda” yazan arkadaşlar, kadın bebeğim neden zayıf dememiş. Neden az kilo alıyor demiş. Bebeği 4. Ayda 8 kilo da olsa her ay aralığında alması gereken belli bir kilo aralığı var. Bu iş sadece kilo da değil. Bebek kilo alamıyorsa yeteri kadar kalori alamamıştır, beslenmemiştir. Buna oranlar vücudunun alması gereken vitamin, mineral dengesi de yetersiz kalır. Kadın bu konuda dert yanıyor. Ne zaman biri bebeğim kilo almamış yazsa hemen altında bu tarz yorumlar oluyor.
AyseDerinnn doktorunuz ne dedi bu konuda? Alması gereken sınırın altında almış. Aslında çişli bez sayısı da iyiymiş ama acaba sütünüzün besleyiciliği mi az?