Kızlar selamm
Oğlum 6,5 aylık.
Minik minik öhö diye öksürük sesi çıkarıyor. İlk başta hasta sandım. Doktor muayenesinde bi sorun çıkmadı ve saglikliydi.
Doktor taklit yapıyor dedi.
Çok ilginç geldi bana, var mı böyle bebeği öksürük taklidi yapan?
Ben yapınca gülüyor, kendi de yapıyor. Nasıl öğrenmis anlamadım. Çok komik görünüyor 😅