Eczesra1 3.5 aylık oldu kızım. Uykuya geçene kadar saatlerce ağlıyor. Kundak yapıyorum beyaz gürültü ninni rutin kırmızı ışık bilmem ne. Denemediğim bir şey kalmadı. Uykuya doğduğundan beri aşırı direniyor. Uykusu geldiği için ağlıyor ama uyumuyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Ağlamasına dayanamıyorum artık. Çözüm önerisi olan var mı? Saat aralıklarına uyku sürelerine dikkat ediyorum ama niye bu kadar direnip ağlıyor anlam veremedim 🥲 uyutmaya korkuyorum
Eczesra1 Uyku sevmiyor desem. Uyumayınca da uykusu olduğu için mutsuz ve mızmız. Uyuyunca güzel mutlu uyanıyor. Ne yapacağım ben 🥲 günde 4-5 kez uyutmaya çalışmak sinirlerimi mahvediyor. Ağlamasına kıyamıyorum da . Sabrım tükendi
uznnzu- 6 aylık bizdede durumlar pek farklı değil 😂 bazen şaşırtıyor uykuya direnmiyor ama bak mesela 8 de uyudu saat 10 4,5 kez uyandı geri uyuttum birde kucakta sallıyorum babası sallıyor istemiyor illa ben alcam 🥹
Eczesra1 uznnzu- uyuduktan sonrasında çok sırun olmuyor bizde 🥲 ama uykuya geçmesi aşırı zor. Ne yapacağımı şaşırdım
Cey__35 Oda ısısı uykusu için uygun olmayabilir mi benim kuzum da çok sıcak yada çok soğuk olursa uyumuyor
gamze____34 Benim oğlum da böyle maalesef hatta ne demek bilmiyorum ama annem uykusu çok sert o yüzden diyor saatlerce ağlıyor yavrum ne yapacağımı şaşırıyorum 😣 inşallah geçer ama sanmıyorum hiç umudum yok
Eczesra1 gamze____34 ben de düzelecek diye umut ediyorum yoksa bu şekilde nasıl olacak bilmiyorum 🥲 kendi kendine uyuyan çocukları görünce şok oluyorum
uznnzu- Eczesra1 ninni vs açın dediler her gün aynı ninni ben pispisli uyku müziği açıyorum mavi düşler şu aralar da uyku arkadaşı koyuyorum ayağımda sallarken rutinleri bilirse her gün aynı seyleri yaparsak uyuyacagini anlarmis ya bakalım bir kaç hafta denicem
Berosmumy Eczesra1 ben de aynı sorunu yaşıyorum sizin gönderinizi gördüm ama altı yedi ay olmuş siz yazalı merak ettim değişiklik var mı acaba diye
Eczesra1 Berosmumy aynen öyle maalesef 😁 ben uyku eğitimi bile verdim ama sadece ağlama süresini kısalttı. Ağlamadan uyusa gece uyanıp ağlıyor 😂 ben çözemedim bıraktım artık