Dert ortaklarım.. Çok üzülüyorum. Şükür başka bir sıkıntısı yok ama.. Mamanın kokusundan belli tadı kötü. Sütüm geliyor ama birkaç gündür memede biraz huzursuz. Yediğim şeyler tamamen kısıtlandı. Ne yesem şüphe eder oldum. Kendimi ilk defa bu kadar çaresiz hissediyorum. Herkesin ek gıdaya hevesi olur benim hevesten çok korkum var. Kilo alımımız yavaşladı. 3 ay 22 günlüğüz. Son ay kontrolümüzde 600-650 gram arası almış sadece. Bazen günde 3-4 kez kaka yapıyor. Bizim çoklu alerjimiz aslında ben her şeyden nem kapar oldum. Belki alerjisi olmayan şeyler de var ama bana alerjisi var gibi geliyor her şeye. Geçenler var mı? Neler yaptınız, neler yapıyorsunuz bu süreçte? Döküntülü mü bağırsak tepkili mi? Kilo alımınız nasıl? Hepinize sarılıp ağlamak istiyorum. Ailem de çok abartıyorsun diyor sürekli bi parça ye bi şey olmaz diyor onlar da beni düşünüyor anlıyorum ama.. Uzun oldu biraz ama gerçekten dertleşmeye ihtiyacım var sanırım.