Srfnr1 Tunaninannesi bende 4 aydir wee kullaniyorum gayet ise yariyor.eczaneden 70 tlye almisim sanirim
Deletedmom196 Tunaninannesi uzun süre kullanacaksanız e bebeğin kendi markası olan baby plusu almanızı öneririm hem fiyatı çok pahalı değil hemde çekimi çok güzel ben sağdıgım dönemde çok memnun kaldım oğlum 7 aylık halen arada sırada sağım yapıyorum
Tunaninannesi İyi geceler sevgili anneler. Süt pompasına ihtiyacım var. Elimdeki bozuldu mecbur alacağım ne kullanıyorsunuz ne önerirsiniz ? Bir de şu süt toplayıcılar işe yarıyor mu ? Manuel kullanmıştım şimdiye kadar elektrikli düşünmüyorum
Omerinannesi34 Tunaninannesi ben 6 aydır sağarak süt veriyorum lansinoh kullanıyorum. Uzun ömürlü açıkçası.
Gzdgzd Tunaninannesi istersen ben kendime almıştım sadece bir hafta kullandım sütüm yoktu bebeğimde yetmediği için ağlıyodu belki gelir diye denedim ama olmadı maalesef. lansinoh kompakt tekli elektrikli süt pompası 11.07.2019 da aldım çekimi iyi gibiydi ama bilmiyorum yine çok kullanamadığım için satıyorum düşünürsen
Tunaninannesi Gzdgzd fiyatını ne kadar düşünürsün. Açıkçası fiyatları yüksek olduğu için elektrikli düşünmüyorum 🙈😀
Omerinannesi34 sevmeh ilk ay 1 saatte 1 di 2. ay 2 saatte 1 ve 2 aydan sonra hala 3 saatte bir. Azalma ara ara oldu ama çözdüm 😊
Gzdgzd Tunaninannesi aynen yüksek fiyatlar zor olmasın manuel el uğraşmıyım diye almıştım ebebekten 299 TL’ye😂 ben 230 a falan satmayı düşünüyorum 😁