Buket57 Kızlar iyi akşamlar,e bebekten promalt içecek aldım yeşil olan kutululardan fayda etti sanki biraz günde 1 tane içiyorum yeterli mi acaba? Gün içinde içiyorum gece mi içmeliyim bilemedim.
Suuu Buket57 Ben gündüz içiyordum günlük 1 tane. Geceleri uyuduğum için uykuda güzel süt yapıyordu oyuzden geceleri içmiyordum ben.
Ygmrcm Buket57 doktorum bana ikindi saatlerinde bir tane içmemim yeterli olduğunu söylemişti gece uyuyup dinlendiğin için güzel süt olur ikindi saatlerine doğru azalır bu da iyi gelir demişti