Kızlar oğlum 5.aya yeni girdi dün sabahtan beri ateşi var 37-37.5 civarı çok yüksek değil ama düşmüyor doktora götürdüm kan tahlili yaptı enfeksiyon değil dedi ilaç verdi kendiliğinden düşer dedi bi kaç arkadaşım diş olabilir dedi diş yerleri sert ama beyazlık falan yok diş olabilir mi