26 aylik kizim. Agustosta krese baslayacagiz. Kres oncesi tuvalet egitimini bitirmek istiyordum. Basladik birkac gun olmadi. Arastordim okudum ogrendiklerimi uygulamaya calistim. 2 hafta ara verdik tekrar basladik. 1 haftadir hic bez takmiyorum ama hala oturmadi. Arada lazimliga yaptigi oluyor ama.genellikle.altina yapiyir ve yaptiktan sonra soyluyor cis yaptim diye. Surekli konusuyorum kizim yapmadan once soyle.tuvalete gidelim ama oyun oynuyor lazimlikta surekli. Bekliyorum 5-10 dk tam kalkiyoruz altina yapiyor . Camasir yikamaktan temizlik yapmaktan carsaf degistirmekten fenalkk geldi nerde yanlis yapiyorum bilmiyorum. Yardimlarinizi onerilerinizi bekliyorum 🙏