Eda1414 circirbocegi bunu çoğu bebek hiç bir şekilde giymiyor genelde bende kızıma almıştım hiç bir şekilde giymedi ayağında da çok kolay çıkıyordu tam numara olmasına rahmen
circirbocegi Eda1414 bende cok begenerek aldım ama cok cabuk olmadı anlamadım giyer die uzun sure düşünürken ayagına olmamaya basladı