S2022 Kepekekmegi rica ederim,calpol verin eğer vermedyseniz 8 saatte bir eğer 8 saatten önce yine huzursuz olursa 6 saatte birde verebilirsiniz 1 çay kaşığı doktorumuz öyle söylemişti bizede
AselParla Kepekekmegi bu sabah olduk ve şimdiden mahvolduk.9:30′ta yaptırdık bu saat hala ağlıyor. Uykusu var deli gibi en fazla 10 dk dalıyor geri aglayarak kalkıyor. Ve sürekli memede olmak istiyor.
Kepekekmegi AselParla bugün ağrısı vs kalmadı ama atak haftasındayız ve günümüz berbat geçiyor 1 defa uyudu sadece
Yeniibianne 1.ay alışında ilaç kullanılmıyor dedi doktor ve hemşire bizde de huzursuzluk oldu ben bol bol emzirdim calpol bebeklere 2 aydan sonra veriliyor üstünde de yazıyor zaten
Kepekekmegi Yeniibianne bana kullanabileceğimiz söyledi ayrıca çocuk doktorumuz da bir şey olmayacağını söyledi keza aynı şekilde sünnet için gideceğimiz çocuk cerrahı da aynı şeyi dedi
AselParla Kepekekmegi hem asi hem atak gerçekten zorlayıcı oluyor.resmen bağımlı yaşıyoruz birbirimize
Emine_elis Kepekekmegi bebekler her aşı sonrası huy değişyr bnce ya bizde öyle olmştm bu ay 4 ay aşısı var bakalm nolck
Kepekekmegi Emine_elis atak haftasındaymışız onda mı kaynaklı aşıdan mı hiç bilmiyorum ama bugün 4 den sonra yine aşırı huysuzlandı asla memeden başka bir yerde durmuyor uyuyor yerine koyduğum an sanki dayak yemiş gibi başlıyor ağlamaya ne yapacağım hiç bilmiyorum
Kepekekmegi AselParla bu sıcaklarda daha da zorlayıcı oluyor ter atıyoruz ikimiz de ama asla ayrılmıyor