SeNaGT KIZLAR SANDIKTA DURAN ÇEYİZLERİNİZİ NE YAPTINIZ BENİM SANDIĞIMİN AYAKLARI KIRILDI ÖYLE DURUYOR İÇİNDEKİLERİ 3 ER TANE KENDİME KOYUP KIZ KARDEŞİME KOYUP GERİ KALANİNİ KERMESE VERMEK İSTİYORUM SİZCE SONRA PİŞMAN OLURMUYUM SİZLER NE YAPTİNİZ ???
Zlm SeNaGT hiç kullanmayacağım birşeyi yapmadım ama orda durup duracağına verin zaten kullanmayacaksiniz belli ki
Susamuru SeNaGT ben hurca koydum kullanmadığım el işi falan onları da kızıma vercem ilerde gerçi istemez ama 😂
asrinhatasi SeNaGT ben hiç istemedim dantel falan. Annem de kızın olur belki ona saklarsın diye verdi bir hurca koyup bazanın altına koyduk. Kızım yok 2.yi düşünmüyorum ama bazı yerlerde kaynana da geline çeyiz veriyormuş belki gelin tarafı ister diye duruyor aşdiaksşie
Ozgee59 SeNaGT hiç çeyizim olmadı. Bugüne kadar eksikliğini de hissetmedim. Verin bence ihtiyacınız yoksa kenarda durmasın boş yere
Yagmursaad Ceyizimde gerekli şeyler var hep. 10 örtü 10 havlu 10 namazlık gibisinden . Su anlık bir kaç tanesını kullanıyorum sadece . Bazen eve gelen misafirime de veriyorum . Gelecekte de kullanabılırm
35lavanta SeNaGT en başta sandık yapmadım bana kalsa biley almazdım annem kız çeyizsiz olmaz dedi diye annemin el emeği olan birde çok zarif olan 2 dantel aldım yine annemin el emeği olan seccade aldım bintane daha var hatırası olan havluları mecbur aldım yemeniler küçük hurçta geldiği gibi baza altında duruyo bi habvularım meydanda okadar 😂😂😂
elifinannesi95 SeNaGT valla benim kocam bi hurç dolu saklıyorum bizde bohça hazırlanır hediye verilir diye çok yapmıştık annemle kızıma saklıyorum bende duruyor lazım olursa arada çıkarıyorum tek tuk herşey çok pahalı dursun bi köşede mutlaka lazım olur 😊