[silindi]
Tamam da sağlık kısmı ne olacak onun hakkında bir fikriniz var mı?
Madem öyle neden tüm doktorlar boşuna o kadar sene okuyup kafa patlatıp mezun olduktan sonra günde kaç bin tane hastayla ilgilenip yoruluyolar ki.
Bu ülkede o zaman doktorlar boşuna var öyle mi?
Siz hastalanınca bu kişilere güvenip para harcayip para kazandıracaksaniz ,daha sonrasında yan etki gördüğünüz zaman ilk kime koşarsınız Dr Tayyar öze mi
Ben onun doktor olduğuna bile inanmiyorum sırf güven kazanmak için doktor kılığına girmiş olamaz mı?
Yapmayın Allah aşkına güzelim doktorlarimizi ezip cigneyip şu dolandiricilara prim kazandırmanın ne anlamı var?