Kızlar kızım iki buçuk yaşında önceden bu kadar çok değildi sendrom galiba bilemedim çok hırçın oyuncaklarını topla kızım dıyorum banane sen topla dıyor tamam ikimiz toplayalım diyorum hayır toplamicam işte diyor birşey sorduğumda sanane diyor birisi gel seni seveyim diyor hayır diyor gel diyor bu sefer vuruyor gerçekten utanıyorum insanlarla hemen iletişim kuruyor bu kim diyor bana bu ne diyor birşeyi yapma diyorum zararlı inadına yapıyor vurduğunda kalbim kırılıyor üzülüyorum ağlarım yapma diyorum bu sefer vurup ağla hadi ağlasana diyor allahım nasıl davranacağımı şaşırdım kaldım ne yapsam ters bu sefer çevremdekiler bu çocuk neden böyle bunu neden böyle alıştırıyorsun diyorlar sanki ben alıştırıp ben öğretiyorum bilmiyorum ben çok müdahale ediyorum kızıma bir yere gidince aman yapma dur otur dokunma elleme gibi ondan mı oldu bilmiyorum bazen beni o kadar çileden çıkartıyor ki çıldırıyorum bağırıyorum ağlıyorum sinirden ne yapacağımı şaşırdım bugün görümcelik kızına vurmuş sacını cekmiş kızdım bir daha yapma diye ama nerde yine yapar ben ne yapmalıyım nasıl davranmalıyım gerçekten artık bunaldım çevredeki insanların laflarından kızımın yaptıklarından yoruldum her seferinde uyurken kıyamet kopuyor gezmekten eve gelince eve girmem diye bir kıyamet daha artık ne ile oyalicam şaşırdım artık kanmıyorda nasıl yol izleyebilirim ne yapabilirim kızlar