Kızlar bebegim 8 ay 11 günlük sürekli diş sancısı çekiyor gram uyumadı sürekli olarak aglama kucakta durma istiyor kendim rahatlasın diye nurse harveys jel aldım tatagil aldım hepsine Bi yorum yapıldı kafamı karıştırdılar en son doktora götürdüm DESMİNOL adında bir toz verildi kullanan var mı olumlu olumsuz tecrübelerinizi yazar mısınız